'Template' Baru

Catatan Oleh: .::.anNaQshY.::. | Saturday, May 05, 2007 | | 0 Komen »

بسم الله الرحمن الرحيم

Setelah hampir 2 tahun menggunakan 'template' yang lama, kini weblog aku berwajah baru. Beberapa hari mencari 'template', akhirnya aku memilih "hobbit" sebagai 'template' weblog aku yang baru.







Jika di lihat 'design' yang lama, aku melakukan 2 perubahan. Pertamanya, gambar pen di kiri 'header'. Pen yang sedia ada, seolah-olah punyai lambang salib. Tidak sesuai rasanya aku gunakan gambar tersebut. Boleh mendatangkan fitnah. Mungkin itu caranya untuk 'mereka-mereka' mendiayahkan agama mereka secara halus.

Dan yang keduanya, gambar 'oreng kenit' di sebelah 'blog description'. Ianya mungkin menunjukkan karakter yang tidak baik. Oleh yang sedemikian, aku menukar gambar tersebut dengan gambar 'nature'.

WaAllahua'lam

0 Komen