Nilai Sekeping Undi...

Catatan Oleh: .::.anNaQshY.::. | Wednesday, May 04, 2005 | 2 Komen »

Bismillahirrahmanirrahim...

Inilah nilai sekeping undi yang kalian pangkah. Mungkin ada dari kalangan kita yang menganggap ianya soal remeh, tapi tanpa disedari dengan hanya sekeping undi yang kita pangkah, kesannya amat besar dalam kehidupan seharian kita.

Konsert Inul yang berlangsung pada 1 Mei lepas, adalah antara hasil undi kalian. Kalian yang memangkah pemimpin yang jahil agama, maka kalian bersekutu dengan dosa-dosa dan titik noda hitam konsert tersebut. Daripada konsert tersebut, jika berlakunya dosa-dosa zina pergaulan bebas, kalian juga bersekutu dengan dosa tersebut. Maka bertali aruslah noda dosa hasil daripada hanya satu undian yang kalian pangkah.

Inilah pemuda-pemudi Islam had-hari yang akan mewarisi negara pada masa depan, lelaki yang akan memimpin keluarga dan wanita yang akan mendidik anak-anak. Masalah masyarakat yang semakin hari menghimpit jiwa ketenangan kita kesan pendidikan konsert oleh artis yang diluluskan oleh kerajaan Islam had-hari, saham dosa juga akan melimpah kepada kalian yang memangkah mereka. Dan seandainya suatu hari nanti, masalah sosial itu terkena kepada kalangan ahli keluarga kalian, adalah ianya berpunca dari satu undian yang kalian pangkah. Kerana, kalian memangkah individu yang memimpin negara dari kalangan manusia yang JAHIL agama.

Inilah nilai sekeping undi…

WaAllahua’lam…

2 Komen

  1. Anonymous // 8:38 PM  

    a'kum wrt.. maaf, tak sesuai la letak gambar tu.. dpt saham free jer nanti..

  2. .::.anNaQshY.::. // 8:57 PM  

    Tima kasih...